Direktlänk till inlägg 6 juni 2012

Bilder och mer..;**

Av Hanna - 6 juni 2012 18:19

Hejsan !


Ehh jag har inte bloggat på ett tag, har inte orkat.

men nu blir det iaf ett inlägg:)


Ja jag kan ju börja med tjejkväll/övernattningen..

Mina vänner, Amanda, Engla, Linnéa, Rebecca, Cajsa och så jag då hade en liten träff.

Vi sov över i min husvagn... eeh näe det vart ju inte alls trångt(svn) 


Men det gick bra..


Sen så kom En annan Kompis till mig hit, Rebecka.

Och hon tog lite bilder så tänkte lägga upp dom;)


               

 
 
maja

maja

6 juni 2012 19:14

heeej jätte fin blogg!
jag har frågestund på min blogg och de skulle vara jätte kul om du frågade ngt :)
kraam!

http://goatbuddha.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 29 maj 2012 21:04

Ja.. hejsan!   Idag är det Tisdag=kort dag i skolan;) Fast idag blev den 1timme längre.... Behövde göra klart en grej på slöjden eftersom det vad den sista lektionen idag!!!!!:D i slöjden alltså;)   Men iaf, fick en fråga om vilken sl...

Av Hanna - 28 maj 2012 18:42

Idag är det måndag!!!! elr D: Men när den här veckan är över så blirb det en lite roligare vecka eftersom det är bden sista!:D JiPpI!;P   Men annars så har det varit en oke..j.....näe inte en så bra dag helt enkelt. Men vad kan man förvän...

Av Hanna - 22 maj 2012 18:52

Ehhm idag har det varit en okej dag. Slutade vid ca 12.30 och det har varit jätte varmt och soligt hela dan! Äntligen sommaren is here:D Och så sommarlov osså!! YES here I comeXD     Annars så rullar livet på....;)   men nu ska jag ...

Av Hanna - 19 maj 2012 18:07

hej hej;P   Nu har jag passat syrran och hennes kompis ett tag och hafft tråkigt med datan,mobilen och tvn:/  låter det drygt?... nej dåh!..elr.     men att som sagt , jag jobbar på ny design på bloggen. den som jag har nu är bara til...

Av Hanna - 19 maj 2012 12:43

Hej hej.   Nu så ska jag hänga tvätten så aa kul har man väl-.-   Men sen så funderar jag på att ha en tävlingsliknande gjej här på bloggen;) Blev insprerad...!   haha ..   Men vi får se hur det blir . heyy;**<3333 ...

Presentation

Sök i bloggen

Kategorier

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Jaaa!!!:D
 Venne-.-
 Nej :/

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

Miley Cyrus In the U.S.A

Shakira waka waka

LOL


Ovido - Quiz & Flashcards