Alla inlägg under juli 2011

Av Hanna - 28 juli 2011 10:53

Hejsan svejsan nu tänkte jag lägga upp lite bilder som jag har ritat.

Här kommer dom....


 











Så hoppas ni tyckte om dom och komentera gärna för då blir jag glad!

Hejdå!(=     

Av Hanna - 28 juli 2011 10:14

Hej hej(:

Ja idag är det en helt ny dag och jag ska va med en kompis. Khul!

Eftersom det inte är blå himmel och sol idag så är det ingen ide att åka och bada...så vi får väl komma på nåt annat att göra.  


Jag och min familj kanske ska åka till Grönalund på fredag...om det inte regnar som det visade på vädret igår!=( Men vad kan jag göra åt det!


Nu ska jag snart avsluta. För jag tänkte göra ett nytt inlägg där jag tänkte lägga ut lite bilder som jag har tecknat, ritat) Ses snart  

Av Hanna - 27 juli 2011 19:45

Hej alla min polare!


Nu har jag ju inte bloggat på ett tag och det är för att jag har varit på semester.(: Jag och min familj har varit på min mormors 60årsfest i Ljusdal=) Det var roligt!

Sen har jag varit hos mina kusiner i Sundsvall, det var också kul. Dom har dessutom skaffat kaninungar! Två små dvärgvädurer. Dom var så söta<3 Sen åkte vi till Aneby och var på en konferans som heter Smålandskonferansen. Det var väldigt roligt att få träffa alla vänner som man typ bara träffar en gång pär år=( Men i alla fall sen effter en vecka där åkte vi till astrid lindgrens värld. Det var väll ingen jätte sak för mig direkt men det var kul att se hur Esther reagerade=P Och den sissta veckan tillbringade vi i min farmor o farfrs sommarstuga i VitaSand. Vi var samanlagt borta 3veckor utan att komma hem. Så that´s why!



vi har tagit lite bilder från semestern som jag tänkte visa!


Jag och Esther rider på en trähäst i Astrid Lindgrens Värld!



  Jag och Esther som åker på en lite flotte!





Esther,Ronja och Birk på Astrid Li....



Så Det var allt det gick inte att ladda upp mer en hejdooooo o många kramizar!!!!!! 



 

Presentation

Sök i bloggen

Kategorier

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Jaaa!!!:D
 Venne-.-
 Nej :/

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

Miley Cyrus In the U.S.A

Shakira waka waka

LOL


Ovido - Quiz & Flashcards