Alla inlägg under november 2011

Av Hanna - 29 november 2011 14:17

tjaa!


Idag,(tisdag)

så har det varit en toppen dag!

Jag stutade vid halv ett

och hade bara tre lektioner idag.

Och sen så var jag häller inte sugen på

att spela piano och gissa vad?

Piano lektionen var inställd idag!

Så jag fick gå hem direkt irtället.



Nu oxå så vill jag bara tipsa er tjejer

som har facebook, spela coco girl det är 

skiiiit kul. Det är lite som typ stardoll

fast mkt enklare att tjäna pengar.




Nu ska jag ta mig lite fika , sätta mig 

framför tvn och hoppas på att det går 

nåt bra program just nu. 

så chilla hela veckan ut.

sees senare här i bloggen bye!

Av Hanna - 28 november 2011 21:36

jag ska snart gå och lägga mig nu...

och loggade in lite snabbt för att säga godnatt.

Jag kanske men bara kanske bloggar ett inlägg imorgon men aah

sees

Av Hanna - 28 november 2011 19:51

Jaaaa, yees, jippie!!!!!


äntligen så närmar vi oss julen=) Nu önskar jag er en glad första advent i effterskott<3 love you guys

Av Hanna - 28 november 2011 19:44

Heyy bloggen<3



Idag är det måndag och jag har varit i skolan idag. Vi hade ingen musik för musikläraren var sjuk idag.

Men det var ju inga problem för oss XD


Sen är jag ledsen att jag inte har skrivit så mkt men jag orkar inte vara inne lika mkt som förr. men det e lungt jag tänker inte lägga ner bloggen och så men jag tar mig bara en liten paus. Hoppas att det är okej. 


Sen sa jag ju att det skulle komma lite bilder på vad jag köppt och det kommer det e bara det att jag inte har hittat kameran än! Men jag fortsätter leta =)


Nu ska jag bara sätta på min tv och chilla lite innan mamma kommer hem från kyrkan. Aja det blev inte världens längsta inlägg men ahh herrå "

Av Hanna - 26 november 2011 16:46

Hej bloggen ;) nu är jag hos min farmor och farfar. Jag och min familj kom hit igår .och idag har vi varit på stan och shopppat på Duveskogs i Nybro. Jag hittade tre saker där. En ny mössa, ett par svarta lovikavantar och en bur berry sjal. Det var skit snyggt alltihop!!;) aja bilderna kommer upp när jag har kommit hem herrå

Av Hanna - 23 november 2011 18:10

hej hej jag e ledsen för att jag inte har uppdaterat mig så mkt på sissta tiden men det ska bli bättre tro mig.

Idag e det onsdag världens mest uttråkande dag! Jag slutade vid 3 idag och gick hem satte mig på mitt rum, knäppte på tvn och så hämtade jag peppakakor och ett glas mjölk. Det är vad jag kallar vardagslyx på hög nivå!" hahaxD

Sen har jag ju typ bara setat här och drygat på facebook. 


Jag har planerat att se en film ikväll "Bratz-the movie" Och neeeeej det är inte den där tecknade bratz filmen för minderåriga utan den här är inte tecknad utan med vanliga människor på film! Jag såg filmen senast för typ 1 och ett halvtår senast så jag är rätt sugen på att se den ikväll. Men nej nu ska jag göra nåt som inte har med typ datan tvn att göra men see yaa soon<3

Av Hanna - 16 november 2011 16:52

   Heyy bloggen!


Ida är det onsdag, inte min favvo dag pricis men just idag har det varit en bra dag.

För jag har nämligen gått på bio idag, inte privat men men med klassen/genom skolan.

"Vi var på Tusen gånger starkare". Den var faktiskt rätt så bra. Fast den slutade inte

direkt som jag hade hoppats och jag tror att ni förstår vad jag menar ni som har sett den.

Jaja det blev ett kort inlägg idag men jag har annat för mig ikväll.


Ps; Ni vet ju att jag har varit med i FLL, och idag så fick typ alla en medalj! Den var jätte fin

så här ser den ut...

 

Av Hanna - 13 november 2011 17:30

Chabba bloggen!

 

ja idag så har jag ju varit i kyrkan eftersom att det är söndag idag!

Och idag på söndagsskolan så fick fi göra gran kransar. Det var jättekul"

Jag blev faktiskt rätt nöjd om jag får säga det själv<3 jag har tagit en bild på den

som ni ska få se. hejdå=)

 

 

Presentation

Sök i bloggen

Kategorier

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Jaaa!!!:D
 Venne-.-
 Nej :/

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

Miley Cyrus In the U.S.A

Shakira waka waka

LOL


Ovido - Quiz & Flashcards