Alla inlägg under april 2011

Av Hanna - 21 april 2011 16:41

Heii alla mina kompisbloggläsare!

My kompis manda o ja e ida och vi har lagt ner jätte mycke tid åt en bild som ni ska få se nu titta och njut!


 

Av Hanna - 7 april 2011 15:35

Tjena alla bloggläsare!  


Nu har vi fått hem ett papper i skolan om att vi ska


praoa första dagen eftter påsklovet! det ska bli


kul=)


Ja ska nog praoa på ett ställe där dom föder upp   


grisar! Jag tycker om grisar,iallafall bebis-


grisarna!


Jag längtar redan. . . . .


Men nu snart när mamma kommer hem så ska vi


gå ut och städa husvagnen som står här hemma


nu efftersom att jag snart fyller år och då ska jag


ha ett av mina kalas där! Men iallafall så måste jag


nog sluta nu så att jag hinner förbereda tills att


mamma kommer hem=)


Men vi ses vell hejdoow bloggen<3<3<3

Av Hanna - 4 april 2011 20:01

Hej jag har ju varit lite dålig på att


lägga upp bilder men nu har pappa hjälpt


mig att få alla mina bilderfrån mobilen in


i mobilen! Så titta och njut..hihi=D




  Jag på skolan och rätt cool bild enligt mig själv!...=)




  Woopss..något e fel vilken sko ska bort?=P




  Jag i kyrkan,, jag o manda var lite tidiga ti friends!





  Ja och så en till bild ja ni fattar...





Ojj där var visst Esther min lilla-syster visst e hon söt




Neehh nu måste jag göra annat men vi ses vell nästa bloggning eller...????=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

Presentation

Sök i bloggen

Kategorier

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Jaaa!!!:D
 Venne-.-
 Nej :/

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

Miley Cyrus In the U.S.A

Shakira waka waka

LOL


Ovido - Quiz & Flashcards