Alla inlägg under februari 2011

Av Hanna - 12 februari 2011 14:05

Bellman=D


Bellman jobbade som konduktör på nattåget. En kväll steg det på en tysk på tåget som skulle till Malmö. Han bad Bellman om att bli väckt i Alvesta, och sa samtidigt att han var väldigt svårväckt. Morgonen därpå stod tysken rasande på Malmö station och skällde ut Bellman för dennes slarv. Varför hade han inte blivigt väckt i Alversta? När tysken försvunnit kom en av Bellmans kollegor fram och frågade:

-Du, det var fasligt vad den där tysken var arg.

-Ja, svarade Bellman med en suck. Men det var inget imot den som jag satte av i Alversta!!!



Den nya läraren försökte använda vad hon lärt sig på högskolan. Hon började lektionen med att säga:

-Alla som tror att ni är dumma, ställ er upp!

Effter några sekunder reste sig Bellman. Läraren:

-Tror du att du är dum, Bellman?

-Nej fröken, men jag tyckte inte att ni skulle behöva stå alldeles ensam!



Bellman var ute och körde när han blev stoppad av polisen.

-Ni kör för fort. Ni kör i 70 på en 50-väg.

-Men det står ju 70 på skylten där borta.

-Det är ju vägnumret.

-Va? Då skulle ni ha sett mig på väg 210!!!!

Av Hanna - 12 februari 2011 13:34

  Hej och ja nu har jag minsan tagit ur mina flätor som jag gjorde i Kenya! Det gjorde jäääääätttttteeeeee oooooooonnnnnnnttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fast som tur e så tar det inte lika lång tid att ta ur flätor som att göra dom=D Jag har några bilder på min mobil som jag kanske skulle kunna lägga upp ikväll eller not! Annars idag så har jag vell inte gjort not specifikt!haha) Vi ses väll hejdå kramar by HanskenXD

Av Hanna - 1 februari 2011 19:13

Hej alla mina vänner<3


Jag hoppas inte att ni är sura för att ja kanske inte har skrivit på ett tag=(

Men när vi kom hem från kenya var det ju da kaosss som ni kanske förstår!

Jag kan inte berätta så mycket om flygresan tillbaks eftersom att jag sov typ hela resanXD Men det var både kul och tråkigt att komma hem igen! Det var ju såklart kul att få träffa polarna och ja alla men det värsta någonsin att få komma hem till ett helt enkelt kusligt kallt och isigt Sverige! Vi åkte och åt lite mat på Burger King innan vi faktiskt var på väg hem! När vi väl dåra var hemma så gick jag och mamma till Stampe min kanin och hälsa<3<3<3 Men då plötsligt effter mindre en en minut så hörde jag nåra skrika mitt namn så jag vände mig om och....ja just då så kom mina närmaste vänner och kramade om mig! Jag fick även en burk med 3choklad-muffins och en välkommen hem lapp<3 Jag blev väldigt glad och ivrig!!!! Men det var skoj iallafall. Sen på Måndagen effter så började jag i skolan och... ja det var väll då mindre roligt!haha) Sen har det väll varigt helt normalt anntar jag! Tack till er som har följt mig och min blogg under tiden i Kenya!Hejdå kramar från en hanske(hihi)

Presentation

Sök i bloggen

Kategorier

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Jaaa!!!:D
 Venne-.-
 Nej :/

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

Miley Cyrus In the U.S.A

Shakira waka waka

LOL


Ovido - Quiz & Flashcards