Alla inlägg under oktober 2010

Av Hanna - 20 oktober 2010 16:10

Heii bloggen<3 ida har det varit en vanlig dag och jag har hafft slöjd. Effter skolan åkte jag hem till en kompis...och nu e jag hemma igen men jag ska snart äta och jag vill nog inte att mamma måste säga till en gång till, ja skriver kanske mer effter träningen ikväll! herrå<3

Av Hanna - 17 oktober 2010 18:50

Heii alla mina vänner. Jag ska snart äta ugnstekt kykling och ponfritt framför TV med fam. Tappade en tand igår hos en av kompisarna (gå in på hennes blogg...Berniss.bloggplatsen.se) Eftersom det var lördag så fick vi fälja lite godis och jag valde en dumle men ....skulle jag ha gjort det???? Ja det beror på vem man frågar. Om ni inte har förståt det än så orsakade dumlen att min tand losnade. Jag la den i ett glas med vatten men... på morgonen så hade inte så kallade tandfen varit där! jag var tvungen att säga till mam...jag menade tandfen för att det skulle hända nånting. Och ja tillslut så hade det hamnat en slant i glaset. Det står här på mitt skrivbord fortfarande efftersom jag har glömt att ta ut både tanden + pengarna då! jaja måste äta nu så ses imorn, glöm inte att gå in här då hejdå al my friends<3<3<3

Av Hanna - 17 oktober 2010 17:18

Heii<3 Idag har jag varit i kyrkan eftersom det är söndag! Det var jätte roligt för att vi i stora ss (ss=stora söndags-skolan) Skulle laga tackos till alla våra föreldrar och ja dåra skulle duka till 60pers. Och det var jätte jobigt kan jag säga men när det var klart så var jag och en till ganska så nöjda. Vi hade jätte kul och till efterätt så blev det chokladpudding med grädde till. Det var gott! Vi kom väll hem vid en 4 tiden kanske så jag har inte varit hemma så länge. Det första jag gjorde var att starta datorn. Nu snart så ska jag,mamma,pappa +Linnea och ... vad han nu heter fika. Linnea är nyinflyttad på vår gata och som alltid så ska mamma bjuda henne på fika. Det blir rester från kyrkan eftersom vi fick ta hem en hel skål men chokladpudding från därifrån. Men måste gå nu.....vi har ju främmande. XDXDXD heiidoo alla läsare!!!

Av Hanna - 16 oktober 2010 22:12

En till rolig video komentera gärna vad du tycker<3

Av Hanna - 16 oktober 2010 13:45

Kolla in vidio klippet askul jag skrattar varje gång jag tittar så det här måste du se!

Av Hanna - 10 oktober 2010 15:02

Ja nu tänkte jag berätta om vad som hände igår.Jag och min kompis Ida-kajsa åkte till badhushallen tillsamans och det var roligt. Jag brukar alltid frysa där men eftersom dom har höjt temperaturen så var det bara skönt! men både 3o5 var stängda för det var bara 1 som var öppen. Sen åkte jag till henne och sov därXD hejdå alla...

Av Hanna - 9 oktober 2010 16:11

Hei alla bloggare! jag är lite stressad nu för jag ska till vesterås och sen ska jag sova över hos en annan kompis. Det har hänt lite i dag men kan inte förklara nu... imoron kanske. Jag får igenterligen inte vara inne nu så måste skynda mig hejjdåå mina snälla vänner<333

Av Hanna - 9 oktober 2010 11:07

Hej<333 den här gången sov amanda över hos mig istället! Vi hade jätte roligt. På kvällen titta vi på idol och åt litte ostbollar, chips och drack dricka då. Det var tur att det var rätt person som åkte...Det var Sassa.(eneligt mig) Jag vaknade rätt tidigt i morse och satte på tv som vanligt. Nu har amanda precis åkt hem och då så var det datans tur! Jag ska snart Fika med mamma och min syster. Pappa vet jag faktist inte var han är just nu men han kommer väl fram=) Oj nu kom jag på att jag har lånat en film av amanda och glömde att lämna tilbaks den=(Typist)= Vi fick skolfotona igår och jag själv tykte väl att jag såg skaplig ut. Nu ska jag fika å sen ringer jag väl till en av kompisarna. Bloggar mer ikväll hejdå alla...

Presentation

Sök i bloggen

Kategorier

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Jaaa!!!:D
 Venne-.-
 Nej :/

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

Miley Cyrus In the U.S.A

Shakira waka waka

LOL


Ovido - Quiz & Flashcards