Alla inlägg under juni 2011

Av Hanna - 20 juni 2011 14:43

Mitt barn, om du närmar dig herren för att tjäna honnom, bered dig på för prövningar. Var ståndaktig och håll ut, gör inget förhastat när olyckan kommer. Håll fast vid herren och lämna honnom inte, så ska det gå dig väl tillslut.


Jesus syraks vishet 2:1-3

Av Hanna - 20 juni 2011 14:32

 
 Hej Alla mina vänner!


I förrgår så kom jag hem från kyrkans sommarläger=) Det har varit skit kuuuulll!!!! Och nu har jag kommit ennu närmare Herren Och fått ny info om livets mening. På lägret så har vi lekt, badat, hafft samlingar om Jesus och mycket mer! Det är också roligt att träffa polare man inte träffar så mycket mer än på läger. 








                                                  
                                                  
                                                  
              Och sen så ska jag börja med att skriva bibelord på min blogg som kan hjälpa andra! Jag älskar er alla mycket kramisar  

Presentation

Sök i bloggen

Kategorier

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Jaaa!!!:D
 Venne-.-
 Nej :/

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

Miley Cyrus In the U.S.A

Shakira waka waka

LOL


Ovido - Quiz & Flashcards