Alla inlägg under mars 2011

Av Hanna - 30 mars 2011 16:23

  WOWWWWW!!!!!

Av Hanna - 30 mars 2011 14:51

Hellowwww bloggen !!!!!!!!!!

Idag har jag varit i skolan och det var ingen vanlig dag idag utan att det var elevens val. Då besämmer man före vad man vill ha den dagen, jag tillexempel hade valt tittskåp. Så det var vad jag gjorde idag! Jag gjorde faktiskt ett stort tjej-rum som jag blev nöjd med. Fast efftersom jag inte får skjuts hem så kunde jag inte ta med det lilla rummet hem nu men imorron kanske=) Vi fick islutet av dagen muffins men kokkos av dom som hade hafft hemkunskap...det var smarrigt!


Men hur som helst imorron så åker jag till seffsen med en kompis. Det ska bli jätte kul att få åka lite slalom innan snön är helt borta(fast jag vill ju såklart att snön ska försvinna)


Snart nu när mamma kommer hem så ska vi ner till stan och kolla lite effter...ja det får ni inte veta!!!


Men nu ska jag fixa lite anndra inlägg så good bye.......sss  

Av Hanna - 2 mars 2011 22:41

Ja hej! Jag har tagit reda på vilka filmer som e mäts populära den här veckan och på första plats så kom.........


1: Twihligte   







på andra plats kom...





2: MeanGirls   




Och till sist på tredie plats så kommmm......






3: A Cinderella story   

Av Hanna - 2 mars 2011 22:12

Ja hej igen!

 

Det här är vad vi rapporterar om i kväll!...

 

Ja och som ni vet så är ju då vi i Ljusdal efftersom att det är sportlov. Nu sitter min pappa på tåget hit och kommer ungifär vid 1tiden. Min lilla-syster sover och efftersom det inte åker taxi-bilar här jämt så blir det mamma som får hämta honnom! Jag får stanna kvar här med Esther. Mamma kommer vara vaken tills hon ska åka o hämta pappa så förmodligen så stannar jag uppe med!(om jag orkar då-ra såklart)

 

Och imorron så ska vi åka till Järvsö och åka slalom! Det ska bli kul...Och dessutom så kommer min Farbror med fam hit to=) Det ska också bli skojXD Skidbacken som vi ska åka i har också skaffat en ny lift för mindre som liknar ett rullband som man bara behöver stiga på!(smart om du frågar mig!)

 

Men det var allt för oss så hejdå och ha det kuligt!!!

 

Av Hanna - 1 mars 2011 18:58

Hej alla bloggläsare ti mig, haha!

 

Nu har jag äntligen sportlov och är i Ljusdal. Vi åkte hit igår. Resan tog väl en typ 5timmar i bil. När vi kom hit till min morors stuga så var redan min moster Maria, Bonus, Mocktar och Djara här! Det var kul att se dom och speciellt Djara. Och för er som inte vet så e Djara min minsta kusin som är bara fyra månader. Sisst v såg henne så var hon bara non vecka eller not tror jag! Så det var kul. Jag tog hand om henne, bytte blöja mm=) Men dom åkte idag. Fast innan dom åkte så var vi till en pulkabacke som var jätte stor!!! Det var jätte jätte kul att åka ner! Men Tyvär så skulle ju dom dåra som sagt åka idag så nu e väl dom redan hemma.



Men nu snart så ska jag mamma och Esther ta att basta, dusha och bada bubbelbad så nu måste jag gå(...och få mamma och sluta att prata i tellefonen!!!)

Men jaja skriver mer imorron ...missa inte att kolla bloggen då för jag har spänande saker att berätta hejdå vi ses!    

Presentation

Sök i bloggen

Kategorier

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Jaaa!!!:D
 Venne-.-
 Nej :/

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

Miley Cyrus In the U.S.A

Shakira waka waka

LOL


Ovido - Quiz & Flashcards