Alla inlägg under oktober 2011

Av Hanna - 30 oktober 2011 16:42

Hej bloggen:) jag sitter i soffan nu hos min moster o bloggar. Jag använder pappas mobil för blogg ing eftersom att min e såå seg! Men aa jag och mina kusiner sitter här och bara drygar just nu(alla Sitter här i soffann med sina mobiler.drygt va? Vi är i alla fall klarA med maten och effterätten. Men aka jag ska försöka få liv i alla men hejdå;)<3

Av Hanna - 30 oktober 2011 09:12

Hejsan.

 

Idag så vaknade jag väldigt tidigt, typ vid 8elr not?

Haha...


Och satte mig framför tvn med mormor och hennes man Freddie.

Det fick bli Disney channel.


Sen så har vi nyss klarat av frukosten typ och aa nu så sitter jag ju här...


Men vi ska snart upp till min moster, typ vid tio elr nåt liknande.

Det ska bli kul att se henne igen(Hon har varit mkt sjuk )

Men jaja jag ska göra mig iordning nu men jag kanske bara ett kanske bloggar mer senare, typ ikväll så ses då i sånt fall!

Av Hanna - 29 oktober 2011 19:23

Hej nu så är vi äntligen framme!

Vi har nyss ätit middag här hos Mormor.

Och som jag lovade så skulle jag ju blogga ett inlägg när jag kom framm

...


Och Esther Monata är ju med oss oxå, kul"

Hon gav mormor en present, en kenyansk klänning.

Den var jätte fin.


Jag vet att jag inte har tagit mycket bilder på sistonde men

som sagt så har jag bara inte haft tid med det...jag har haft olika

prov och annat i kyrkan osv.

Män när jag är hemma från den här lilla resan så ska jag lägga upp bilder .



aja ska kolla fb nu så herrå



^-^

Av Hanna - 29 oktober 2011 11:46

Hej nu är vi snart påväg...hoppas jag.

Alla har packat klart och nu håller vi på att packa ut i bilen.

ÅÅÅÅÅdet ska bli såå kuuuuuul!!!!"

Men aja ska hjälpa till lite oxå-_-

Nästa inlägg skiver jag i sundsvallxp

hejda<<<3

Av Hanna - 29 oktober 2011 09:57

tjingeling!


Nu så håller jag på att packa min väska för sundsvall. 

Vi åker runt halv 12  tror jag.

Jag har snart packat klart så sen ska jag hjälpa Esther att packa iordning.

Det ska bli såå kul att träffa mormor igen och alla andra.

Men aa Mamma åkte iväg för ett tag sen men Rebecka till bussen men dom kom hem igen 

båda två ... dom missa bussen elr, becca missa bussen.

Hahha men rebeckas mamma är påväg för att hämta henne nu.

men ses jag ska blogga ett inlägg ikväll oxå men hejdåå

Av Hanna - 28 oktober 2011 16:33

Hej alla poolare!



Idag så är det fredag, världens bästa dag! I alla fall just idag för nu så är det höstlov"

Det är såå sköönt, jag och min fam ska upp till sundssvall. Och det ska bli såå kul!!!

Annars så har det varit en bra dag idag. Inte för att skolan är direkt kul men spelar roll

nu när det är looov. 



Jag vill oxå bara säga ett förlåt för att det inte har blivit så mkt bilder på sistonde men 

jag lixom inte hafft tid med det. Men det kommer...




Och jaa ikväll är det ju yoytime! Och det e oxå kuul såa aa det är en bra dag idag tkr jag=)

Av Hanna - 27 oktober 2011 17:08

    are they not cute<3  

Av Hanna - 27 oktober 2011 16:46

Ja idag har det varit en bra skruvad dag i skolan.

Jag var sjuk igår och var inte direkt frisk när jag 

vaknade imorse heller så nee jag var inte med på 

idrotten idag och gissa vad jag fick göra istället 

för att vara med?

Jo jag fick typ gå flera mil(nästan!)

JÄTTE JOBBIGT MED HUNGRIG MAGE!


Och så blev det ett missförstånd med en av mina kompisar

idag oxå...så jag ville bara säga förlåt till dig om du läser det här!"

(till min poolare!)



Men jaja jag ska äta nu så det blir kanske ett till inlägg lite senare! bye,hejdå,chaa

Ovido - Quiz & Flashcards