Alla inlägg under april 2012

Av Hanna - 20 april 2012 16:30


Lite skal som jag önskade mig^^




         












Tva av klädesplaggen jag fick :)

 












Smink mininässesär(stv .osk) - två penslar från kicks- och ny platttång<3

     












Converse från USA<3<3<3






Jag fick mer men orkar inte ta kort på de:3 men hare;**


Ps; komenntera gärna och säg vad du tycker:-)      

Av Hanna - 18 april 2012 19:03

Idag har jag varit i skolan¨nähe¨ .. och vi har haft en lång dag. 

först typ svenska sen so sen lunch sen mano sen svenska igen och sisst och minst klasstid-.-

Ni hör ju:O


Sen så följde Amanda med mig hem idag och vi har pratat lite och tittat på klänningar.

på nätet .


sen så har jag ju fyllt år så jag tänkte lägga upp bilder på vad jag fick men de kommer kanske senare ikväll eller imorgon;)

 så hare gött ;**


 

Av Hanna - 10 april 2012 15:08

Ja idag har jag varit i skolan , första dan efter påsklovet. 

Men även träffat Cajsa. Hon är ny på skolan...;)


Och sen så har jag städat mitt rum idag, har faktisgt varit riktigt duktig !

(haha)


Det var typ ett ända kaos! And yes it´s true'


Men sen så har jag ju köppt lite nytt oxå:P

Here it is;*


     



1,Neoni Knitted Sweater-Gina Tricot

2,  Sophie Jeanse- Gina Tricot

3, Örhänge- Gina Tricot


Haha allt från Gina Tri..

Och sorry för at bilderna är lite suddiga:o

Av Hanna - 6 april 2012 16:24

Nu är jag på väg hem från Amanda . Hon har fixat mitt hår typ^^Så puss<3

Av Hanna - 6 april 2012 13:02

Haaj <3


Nu så är klockan 13.03 och jag sitter med Amanda och pratar om hur man tjänar pengar på sin blogg .

Vi har bara lite problem med  åldern:S

Annars så ska vi väl snart gå hem till henne och titta på film;)

Så blev kort nu men, ses;*


Av Hanna - 5 april 2012 19:02

Ja jag har varit upptagen dom senaste dagarna så har inte hafft nån tid för bloggande.

Men iaf.. idag har jag varit med amanda, vi har fixat lösnaglar;)

Annars så taggar jag helgens finlandskryssning. Ska bli jätte kul!

Men nu ska jag äta hamburgare med pappa och esther:)

så..;)

Av Hanna - 2 april 2012 13:43

Jonna.

Vilken är din favoritmat?

Svar; Ehh jag har ingen direkt "favorit" men jag gillar pizza och tackos.


Har du husdjur?

Svar; Ja en kanin som heter stampe


Vad är dina favoritkläder?

Svar; Mina favoritkläder är nog ett par jeans och en random tröja.


Olivia. 

Hur hammal är du?

Svar; Jag fyller 13 den 13/4.


Carro;

Gillar du nån speciell?

Svar; Ja.


Skriver du dagbok?

Svar; Nej jag gjorde det förut men nu så har jag bloggen som en dagbok, eller nåt.


Tack för era frågor// Hanna<3

Av Hanna - 1 april 2012 18:59

Idag har det varit en bra dag:)

Fullt upp med allt såklart men ändå...


Ska snart äta nåt gått som morsan har slängt ihop;)

Så nu måste jag tyvärr gå det blev kort haha;D 

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Presentation

Sök i bloggen

Kategorier

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Jaaa!!!:D
 Venne-.-
 Nej :/

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

Miley Cyrus In the U.S.A

Shakira waka waka

LOL


Ovido - Quiz & Flashcards