Alla inlägg under maj 2011

Av Hanna - 19 maj 2011 20:00

Jippi!

Hej allihopa...förra söndan så var det min tur att gå ner i det varma vattnet och döpa mig. Det var en härlig känsla och snännande att veta att det här kommer att vara en dag jag nu i hela mitt liv kommer att minnas! Jag och två till i våran kyrka hade nu valt rätt väg. Min farmor och farfar+mina kusiner och deras pappa kom på lördan för att få vara med på mitt livs största dag.=) Det händer inte alltid så mycket för folk som döper sig. Men jag har ialla fall upplevt ett enorm glädje! Jag älskar er och hoppas att jag sprider min glädje ut till er också<3<3<3<3<3 goood bye from mee!

Av Hanna - 5 maj 2011 19:45

Heii allihopa igen!

Jag e så ledsen att ja ej har bloggat eller ens kunnat det=( För att jag fick lixom magsjuka i mondags kväll(inte roligt)! Det var första gången i mitt liv. Och jag har ju så klart haft jätte ont i magen och spytt förut men det här var helt annelunda. Jag spydde bara två gånger och sen var det över men ont i magen hade jag i 2dagar. Så igår och idag har jag mått bra och imorgon så ska jag tibaks ti skolan igen,,/stön!)

Men Ändå nåt nytt... ja jag ska,hihi läs inläggen ovan!=D

Presentation

Sök i bloggen

Kategorier

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Jaaa!!!:D
 Venne-.-
 Nej :/

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

Miley Cyrus In the U.S.A

Shakira waka waka

LOL


Ovido - Quiz & Flashcards