Alla inlägg under september 2011

Av Hanna - 30 september 2011 13:42

Hej hej bloggen idag så ska jag och mamma åka ut till stan för att titta lite på en ny vinter jacka och ett par vinterskor till mig:) Det ska bli kul att få nytt. Och typ jag har vuxit ur vinterskorna jag har hafft så det blir till att köpa nytt...haha! Ne anars så vill man ju såklart ha en äkta One pice som alla anndra men....för dyrt om jag ska köpa en själv för tillfället!:( Men då hittade jag Ziperalls som man kan få för 700kr! Men....det har jag till men nästa fredag så åker jag till cypern och om jag köper en ziperall så kanske jag hittar typ en väska i Cypern men jag inte har pengar så jag vetinte hur jag ska gö men jag tror jag väntar tills efter Cypern istället. Mamma sa att hon kunde försöka sy en och ja hon får ju gärna försöka jag menar det är ju inte en äkta one pice men det är ju såklart bättre en ingen ting! Nee nu ska jag gå och kolla med mamma om vi inte ska ta och åka snart elr nåt men aa vi ses här i bloggen lite senare och glömm inte att göra mig extra glad av kommentarer nu aja litar på er seeee yaaaah;)

Av Hanna - 29 september 2011 14:43

Ja idag har det varit en bra dag blandat med allt möjligt. Jag har hafft spanska prov idag och jag hoppas att jag får alla rätt! Och sen så jag hafft orgentering på idrotten idag men det gick sämst för mig och min kompis för vi hittade inte en enda kontroll bara för att vi båda halkade ner för en stor sten som vi var uppe och letade på. Men vi får väl ta och öva mera helt enkelt;) Nee nu sitter jag och äter mellan mål eller rättaresagt dricker mellanmålet eftersom att jag dricker fiiiil! Men nu tänkte jag ta hand om småglinen som leker där ute(Esther och hennes kompis) för jag är nämmerligen barnvakt åt dom idag...men inte själv för Amanda och Engla(Mina poolare!)kommer snart hit:) Så det ska bli kul! Men jaja vi hörs...pöss o kram 

Av Hanna - 28 september 2011 15:05

Häyy!


Nu kom jag nyss hem från skolan och aa mamma hade köpt en jacka till mig, en skinnjacka från kapphal. Jag har sagt till mamma att jag gillade den och att jag ville ha den och...ja jag fick den! Annars så hade Min syrra Esther en kompis här när jag kom hem och så fick jag reda på att vi snart får gäster:) 


O vet ni???=) ...jag har fått en läxa! Och det är nu ni tänker; Ehh okej gillar hon att få läxa elr?! Men då säger jag; Att läxan är att titta på tv! Haha kul läxa va? Och jag skojar inte och vi får titta på vad vi vill och sedan typ skriva ner all reklam som vi har sett på ett pappaer;) Hehe fast det är aldrig roligt att få läxor men den här läxan var väl rätt bra om jag får säga det själv. Men nee bäst att börja titta dag...Haha jaja bloggar kanske mer senare puuusssss<3<3<3











Av Hanna - 27 september 2011 19:36

Heiisan bloggen=)


Nu så börjar det att bli kväll synd bara att det är skoldag imorn:( Men nu så ska jag städa och sen om jag har tur så kanske det blir ett avsnitt av the machaens! My favourite film<3 Nee om mamma kommer på mig nu att jag inte har börjat städningen än så blir det kanske inget avsnitt als så bäst att börja... jag bloggar mer imorn och då kanske det blir en video elr kanske bilder=) Jajaja  vi hörs 

Av Hanna - 27 september 2011 17:44

Hej hej nu har moin kompis Aisha skaffat en blogg och nu tänkte jag bara göra lirte reklam för bloggen!


Den heter:


http://ashiii.bloggplatsen.se/



Och glömm inte att kommentera hennes blogg:) love u<3

Av Hanna - 27 september 2011 17:38

 

Av Hanna - 27 september 2011 16:35

Heeyyy<3<3<3


Nu så e Amanda här och hon och jag sitter och drygar på Fb just nu;)  Haha men vi har inte setat vid datorn hela dan utan vi har hjälpt min mamma att fläta om Esthers hår<3 Nee jag ska tyvär äta nu men aa uppdaterar mig ikväll:) BYE!

Av Hanna - 26 september 2011 16:26

Heysan bloggen!


Nu sitter jag vid mammas laptop o bloggar och min vän Aisha vid min lilla tjockis! Båda bloggar:) Men aisha ska snart hem så det blir inget långt inlägg för varken henne elr för mig. Men en fråga bara? ... om ni vill så kan jag lägga upp bilder på det jag ritari min nya toppmodel fantasy??=) isf e det bara att kommentera vad ni tkr! Jaja Esther kom pcs hem så jag kanske ska säga hej men hejdåå o puss<3

Ovido - Quiz & Flashcards