Alla inlägg under augusti 2011

Av Hanna - 31 augusti 2011 18:49

Heyy;)


Igårkväll så skaffade jag facebook!

Har tjatat länge men tillslut så fick jag som jag ville.

Jag har inte så många vänner än typ bara 27 eller nåt...

men har ju inte ens hafft i typ ett dygn änn!

Jag var med Engla idag och hon visade lite hur

allt funkade och så typ.Så nu klarar jag mig vell.

Sen så ska jag och en som heter Emma stara en foto-grupp

på yoyitime. Ska bli kul! Nu är hon här så att vi ska kunna planera lite

tills på fredag då det börjar. Jag har hafft en bra dag annars också så

it´s nice men vi ses väll senare här i bloggen och glöm inte bort att

fråga mig på frågestunden! hej då bloggen(;

Av Hanna - 30 augusti 2011 20:03

Frågestund!


Hej nu e det dags att börja fråga vettja! jag vill ha så många frågor som det bara går så sett fart och inte en fråga pär person nu utan skriv så många du vill!

Av Hanna - 30 augusti 2011 19:35

Hej nu har jag fått svar på min fråga så ja här kommer ännu ett inlägg!


Bilderna är från Esthers kalas när jag leke med henne och vi klädde ut oss. Hon blev så klart finast så det blev inga bilder på mig tyvär! men här har ni bilderna(;





            Sööööööötttnosssss<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3  

Av Hanna - 30 augusti 2011 18:36

Heej mina vänner!

Jag e ledsen att jag inte har någon toppbild för

tillfelet=( Men jag håller på att fixa ny! Och mycket

snyggare bara så ni vet!

Jag vill att ni svarar på en liten fråga bara?!=)



Tycker ni att jag ska blogga fler än en gång pär dag?:)


För vill ni det så gör jag det;)



BYE LOVE YOU AS MY FRIENDS

Av Hanna - 30 augusti 2011 15:41

Chaabbaa!




tjena hallå, Nu är jag hemma me Esther och min poolare Amanda=)

Vi kom hem för kanske en halvtimme sedan och har fikat lite framför tvn.

Jag är inte en så skysst kompis om jag skriver för mycket nu så det får

bli kort.

Men jag tänkte i alla fall lägga up några bilder från Esthers kalas!





     


Så visst är hon söööt! älskar dig gumman<3


Hej då=)

Av Hanna - 30 augusti 2011 07:35

Hej på er!


Nu har jag ställt klockan på tio minuter och så satte jag mig framför den

underbara skärmen!

Det är tisdag idag och skolan börjar vid  08.10 .

Mamma, pappa och Esther har redan åkt så jag är ensam hemma.

Det är typ dimma ute eller nåt så jag tror de e rätt kallt !=(

Trisst för då kommer jag frysa när jag kommer ut.

Men men jag bästemmer tyvär inte vad det ska bli för väder ute

på dagarna men om jag skule det så skulle jag ta bort våren och hösten

så man kan ha sommar ena dagen och vinter nästa! Det skulle vara mycket bättre tycker jag. Men oj! det är bara 1min o 30 sek kvar! måste ta avsked nu

men skriver mera ikväll det kan jag låva<3 love you friends!

Av Hanna - 29 augusti 2011 19:20

Hej jag har fått önskningar om att lägga upp hur jag blev med dom ljusa slingorna men tyvär så syns det inte så bra men det är mycket ljusare en vad det ser ut att vara!

  




         


Så det var det de hoppas ni är nöjda, försökte

ta så bra bilder som det gick. Pus o kram från mej<3

Av Hanna - 29 augusti 2011 18:58

chaa!


Idag har jag hafft det gött! Jag har varit i skolan som vanligt och jobbat men eftersom skolan fortfarande är ny för mig så är det rätt så kul att gå till skolan,, men det kommer nog inte vara det för evigt! Idag började jag vid8.10 och slutade vid 15.20 Först på dan hade vi halv-klass i hemkunskap. Det var rätt kul och vi fick göra en hallon smothie! That was nice(;

Sen hade vi music i halvklass igen. Sen mentorstid och sen so! Vi avslutade dagen med elevens val i 80min! Mycket för en lektion tycker jag=) Men.......

imårgon så är det tisdag och då så har vi slöjd, ska bli så där för man får inte virka...om jag har fattat det rätt!



Jag var med Engla idag och vi har hållit på att fota lite till våran foto-blogg! gå gärna in och kolla vet jag;)


PhotoYouth.blogg.se



Herrå ska göra annat nu men skriver mer imårgon eller senare idag! KRAMAR=)

Ovido - Quiz & Flashcards