Alla inlägg under september 2010

Av Hanna - 26 september 2010 09:55

Heii bloggen!

sov över hos Amanda ida o de va skit roligt=)Nu har vi precis ätit frulle och startat datorn och sitter och bloggar. Snacka om att vi hade roligt  i går kväll! Ja själv fick ett skratt anfall XD Ska snart åka hem så vi ses väll hejdå<3

Av Hanna - 25 september 2010 10:20

Chaa<3

Idag är det lördag +världens bästa dag! Ska nog va me en kompis ida och lite annat. Hoppas att nån e hemma. Annars så har jag ju  mina kära vänner her:TV,her:ds och du dator! Nu ska jag blogga lite, chatta på msn mm. Och föresten...jag tycker ni är dåliga på att skriva komentarer=) jag blir ju ledsen=(.........haha! nerrå det va taskigt. Nej måste sluta för ett tag...ska ut och mata min kanin Stampe som mamma har chatat om hela moronen! herrå skriv kommentarer<3<3<3

Av Hanna - 24 september 2010 19:37

Vilket djur tycker du bäst om??? Skriv komentarer!

  Hästar=?

  Katter=?

  Hundar

Eller...

  Kaniner=?

Av Hanna - 24 september 2010 19:17

Heii bloggen<3 Har nyss varit på yoytime! De ä skitkul=) Kom nyss hem. Där är de först några som spelar teater och sen får man gå till grupper,tex. bakgruppen,Hobbygruppen och dans...som jag då går i,mm. Kommer en kompis+hennes pappa hit ikväll! Vi ska nog äta Pizza o titta på idol=) Ska bli fun!

heiidoo<3<3<3  

Av Hanna - 24 september 2010 15:39

Söta va=? eller vad tycker ni=?

Komentera bilden<3

Av Hanna - 24 september 2010 15:03

Wooo!!! Entligen fredag=) älskar verkligen den hära dan. Kom nyss hem från skolan... men råkade ut för en olycka på vägen hem.....Jo jag ramlade! Så nu kan jag säga att det svider i mitt knä=( men jaja livet går vidare. Skolan i dag var ...hmm...inte så rolig,,Föörutom roliga timmen som vi har på slutet=) ja förutom tråkiga musiken. Men ska göra annat nu men ses sen<3<3<3

Av Hanna - 23 september 2010 14:56

Cabba tjena hallå<3

Jaha Torsdag igen slutade vid 2. Ska på Friends ikväll=) ska bli skit roligt!!! Synd bara att det bara är en gång i veckan och inte 3 som på truppen=) Jaja håller på att baka bullar med mamma så att vi nån gång får nått gott i kylen. men måste sluta=) hejdå bloggen<3<3<3     

Av Hanna - 22 september 2010 15:22

Hejsan svejsan!

Ja jag vet inte vad ni gillar att göra på fritiden men jag tycker iallafall att truppgymnastik e intressant<3Jag har nog bara holt på me de i typ1år. Jag tränar 3gånger i veckan. Jag ska faktist på en träning i kväll!!! Ska bli kul. En av mina kompisar där tjatar jämt på mig varför jag inte kommer så ofta och det kan jag tala om......För att jag har hafft jätte otur och antingen hafft feber o varit sjuk,,eller så har jag ont i knät och kan inte springa. Och nån gång har jag nog bara missat)=Men jaja får väll vara glad att jag kan gå ikväll<3

Jaja mamma ropar från köket och vill ha hjälp,så antar att jag måste dra men ses snart och kom ihåg att inte glömma komentarerna<3Bye

Presentation

Sök i bloggen

Kategorier

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Jaaa!!!:D
 Venne-.-
 Nej :/

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

Miley Cyrus In the U.S.A

Shakira waka waka

LOL


Ovido - Quiz & Flashcards