Alla inlägg under februari 2012

Av Hanna - 22 februari 2012 18:08

Hahaha hejsan på er!



Idag har det varit en lång dag 

Jag har säkert hafft mer än tio lektioner!...

elr nästan iaf 

Men nu så passar jag syrran som ligger och kollar på tv i vardagsrummet.

Jag venne vad jag ska hitta på men att bara chilla är ju nice 

Jag vet att jag inte har varit så aktiv den sissta tiden men om du läser det här så kom

tillbaks för min blogg är inte nerlagd;)

Jag har bara hafft nån slags panik över livet typ:)

Men nu e jag tillbaka!

Jag håller också på att förbereda pappas paket till imorgon 

eftersom att han fylle år.

Så imorgon så är det pappas dag!

Och btw så är det ju sportlov snart....

Och jag ska åka till stockholm...kanske till säffsen mm.

Men jag skulle gärna villa veta vad ni ska göra så skicka gärna

in en komentar på vad ni ska göra på sportlovet så jag får veta!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

  

Av Hanna - 22 februari 2012 09:50

Hej nu sitter jag i skolan och har tråkigt, och är hungrig men det fick bli kort idag så hey<3

Av Hanna - 20 februari 2012 10:14

Hej hej...Idag har jag inte hafft några lektioner...hittills iaf.Hemkunskapen och bilden var inställda. Så jag har drygat hela morgonen😝Men nu ska jag väl hämta grejorna till svenskan😉🐙Så hejdå🎧

Av Hanna - 19 februari 2012 15:42

   



Bilderna är tagna av mig med en Canon eos 1100;)  

Av Hanna - 19 februari 2012 15:08

Heyysan bloggis;)


Idag så har jag varit i kyrkan med fam...

Och jag träffade en kompis från ett sommarläger .

Det var kul att träffa henne igen.

Och så följde hon med hem.

Hon bor ju inte här så det är kul att ha lite tid tsm:)

Men jag kanske ska vara lite social...

och så bjuder jag på bild oxå:3

hejdårah<3 see yah

 

Av Hanna - 18 februari 2012 19:50

Du var en person med talang,

du var en person man kommer att minnas,

du finns alltid i våra hjärtan,

du var för ung för att dö whitney !

Skriv detta på era bloggar eller annat om du vill hedra Whitney Houston<3

Av Hanna - 18 februari 2012 17:25

Ja idag är det lördag och det är helg. 

Snart är det sportlov men jag vet inte om vi ska hitta på nåt elr inte.

Men iaf så har jag o familjen+ ida-kajsa varit till arboga och badat idag.

Det var jätte koj!

Och ikväll blir det mys i soffan framför brsan med fam med tvn på kanal 1

"melodifestivalen"

Ja och just nu sitter jag här och skriver och smaskar på stekta solrosfrön, mmmh gott!

Men nu ska jag göra lite annat.

Och glöm inte och kommentera min nya header!<3;)

Av Hanna - 13 februari 2012 20:21

Ja hej hej. 


Idag är det tyvvär måndag och det innebär att det är hela veckan kvar tills helgen!

O know:O


Men imorgon blir det en kul dag, vi ska ha idrottsdag. Jag ska ha spårning med hund. Och ja jag har ju ingen hund så jag ska få låna brorsan. "LÄNGTAR" Men ja jag ska logga in på lite annat nu så bye!

Presentation

Sök i bloggen

Kategorier

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Jaaa!!!:D
 Venne-.-
 Nej :/

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

Miley Cyrus In the U.S.A

Shakira waka waka

LOL


Ovido - Quiz & Flashcards