Alla inlägg under december 2011

Av Hanna - 21 december 2011 11:39

Hej bloggen=)

 

Nu är det äntligen jullov ! Jag slutade igår. Och imorgon så åker jag till Sundsvall för att fira jul hos mina kusiner och min mormor och alla:) Ja men idag så är jag ledig, jag har lust att åka att bada idag men det får vi väl se om det blir nåt av det;)

 

 

Sen så har jag ju färgat håret också och klippt mig! Nu är jag brunett och inte längre blondin. Jag färgade i Söndags, ni ska få se bilder...

 

 

 Effter        Före

 

 

 

 

 

Jag vet att bilderna hamnade i fel årdning men jag pallar 9inte ändra hare herrå

Av Hanna - 15 december 2011 15:16

Heyy bloggen!




Igår var det Onsdag och imorgon är det Fredag...kan ni gissa vilken dag det är idag?=) haha nära bara skojar så klart ni vet vilken dag det är idag:) Ja jag har ju varit i skolan i dag som många andra och det har faktiskt varrit en jätte bra dag idag(hitills!) Dagen började med skjuts till skolan av mamma. Sen på mano(No, Matte) som vi hade som första lektion blev typingen riktigt lektion. För vi tittade på film. E.T titta vi på. I 2h!

Den var bra jag hade inte sett den förut. sen hade vi idrott, sen spanska, sen hade jag lunch och sisst Svenska och där tittade vi oxå på film, Nanny Mcphee. Den var oxå bra"



Neee ska gö annat nu men see yaa <3<3<3<3<3

Av Hanna - 5 december 2011 16:45

idag så blev jag äntligen klar med min mammas julklapp.

Men jag kan tyvär inte säga vad det är eftersom mamma

kanske läser det här;)



Vi har nyss fikat här, lussebullar, peppakakor och saft! mmm mums<3


Och i Julklappskalendern idag så fick jag...

ett jättefint och gulligt klistermärke!

Här kommer en bild...

 


k nu ska jag logga in på Fb och ha lite kul, herrå;)

Av Hanna - 4 december 2011 21:19

nu ska jag snart gå o lägga mig. Men jag ville bara säga godnatt till er.

Jag hoppas att ni har hafft  en bra dag idag. Det har i alla fall jag. Aja

det var det jag ville säga så sov så sött, <3

 

Av Hanna - 4 december 2011 08:45

Heyysan:)


Min blogg har väl hafft lov ett bra tag nu men nu kan jag bara säga att lovet är slut!

Från o med nu kommer jag vara mer aktiv i bloggen och försöka blogga så offta jag

bara kan.



Ajaa jag har tagit lite bilder som jag hade tänkta att visa er.


 Den här bilder är tagen på en rabbat vid min kyrka. 




   

Den här med. 




  

Den här bilden är tagen hemma hos mig.




  

Och det här är min kyrka.;)






 

Och får jag pressentera......det busiga lilla trollet Hanna!<3

Presentation

Sök i bloggen

Kategorier

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Jaaa!!!:D
 Venne-.-
 Nej :/

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

Miley Cyrus In the U.S.A

Shakira waka waka

LOL


Ovido - Quiz & Flashcards